>>> Sens jest w tym, że coś jest bez sensu, gdyż bezsens jest sam w sobie sensem. <<<
Wycieczki edukacyjne
Zwiedzaliśmy Londyn - tym razem w świątecznej odsłonie
poniedziałek, 11 grudnia 2017 20:58

W dn. 4-9 grudnia 2017 11 - osobowa grupa naszych licealistów wybrała się wraz z opiekunem Panią Alicją Wróbel na zwiedzanie Londynu w okresie przedświątecznym. Zarówno my, jak i pozostali uczestnicy z SP 18, mieliśmy dużo szczęścia z pogodą - co dzień było dość ciepło jak na tę porę roku ( pow.10 st.C). Tylko raz odczuliśmy "londyńską pogodę" - drobny deszczyk. Ostatni dzień zaskoczył nas niską temperaturą i odczuwalnym wiatrem, co ułatwiło nam pożegnanie ze stolicą wyspy.

II F w Centrum Wiedzy o Wodzie – Hydropolis
niedziela, 03 grudnia 2017 17:19

Dnia 1 grudnia 2017 r. klasa II f,  wraz z p. Joanną Malinowską oraz Judytą Bortel, odwiedziła wrocławskie Centrum Wiedzy o Wodzie – Hydropolis. Jest to miejsce, w którym technologie multimedialne oraz interaktywne instalacje służą ukazywaniu wody z różnych perspektyw. Uczniowie mieli okazję  zwiedzić wystawę, obejmującą 8 stref:

Wycieczkowe odsłony Wrocławia
niedziela, 22 października 2017 18:41

wroclaw 17

19 października  uczniowie naszej szkoły, uczęszczający do klas Ia, IIb i IIIb w gronie liczącym prawie 100 osób, dwoma autokarami udali się do Wrocławia. Plan dnia wypełniony był bardzo szczegółowo i rozpoczął się dla jednej grupy od wykładu w Muzeum Przyrodniczym, dotyczącym ginących gatunków, przeprowadzonym przez dwoje pracowników dr Małgorzatę Procków i dr.Tomasza Maltza. Uczestnicy wykładu obejrzeli również przygotowane w muzeum okazy zanikających gatunków.

Tydzień Książek Zakazanych
poniedziałek, 02 października 2017 09:56

g pioroW dniach 26 i 28 września klasy I b i I c, pod opieką p. Joanny Malinowskiej wzięły udział w obchodach Tygodnia Książek Zakazanych, organizowanych przez Miejską i Powiatową Bibliotekę Publiczną w Raciborzu. Tegoroczna edycja przebiegała pod hasłem „Nasze prawo do czytania”.

Wiedeń w relacji uczestnika
poniedziałek, 26 czerwca 2017 06:06

wieden 17 01

Dzięki zaangażowaniu naszych pań wychowawczyń Joanny Opieli i Beaty Osowieckiej w dniach 6–9.06.17 odbyliśmy (uczniowie kl. I a i I b) cudowną wycieczkę do Wiednia i Czech. Zaczęło się spokojnie: zbiórką o 5.40 i mam nadzieję, że nikt nas nie wini za tak wczesne hałasy i głośny śpiew. Była to nasza pierwsza wycieczka i chcieliśmy się jak najlepiej poznać i ciekawie wykorzystać czas.

Szkolna wycieczka do Wiednia
niedziela, 18 czerwca 2017 19:57

wieden 17 03

Dnia 07.06.2017 wczesnym rankiem wyruszyliśmy na wycieczkę do Wiednia oraz Czech. Zebraliśmy się z dwóch klas, mianowicie większość uczniów z klasy 2c oraz kilka chętnych z klasy 2m. Zaczęliśmy naszą podróż pod bacznym okiem przewodnika oraz kierownika biura Orinoko, pana Dawida Wacławczyka, oraz naszej wspaniałej wychowawczyni - kierowniczki wycieczki, pani Judyty Bortel.

<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 21

Srebrna Szkoła 2017

srebrne liceum 2017

Fundacja Edukacyjna "Perspektywy" potwierdza, że II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. ADAMA MICKIEWICZA w Raciborzu jest wśród 500 najlepszych liceów w Polsce sklasyfikowanych w Rankingu Szkół Ponadgimnazjalnych PERSPEKTYWY 2017 i przysługuje mu tytuł "Srebrnej Szkoły 2017".