>>> Nikt nie jest wolny od mówienia bredni. <<<
1a1 w Krakowie - relacja uczniów
Wpisany przez MM
niedziela, 17 listopada 2019 18:21

IMG-20191115-WA0000

W dniu 31 października o godzinie 7:48 wyruszyliśmy brązowym autobusem marki Mercedes Benz na niezapomnianą wycieczkę. W Krakowie byliśmy o godzinie 10:29. Po wyjściu z autobusu poszliśmy do gmachu politechniki Krakowskiej.

Pan Krzysztof Kostka nadał nam szybkie tempo marszu, toteż w krótkim czasie znaleźliśmy się u celu, gdzie czekał na nas wykładowca z niezwykle ciekawym materiałem do omówienia. Zaprezentował nam wiele interesujących doświadczeń fizycznych. Po wykładach, w które każdy z nas się angażował, zadając pytania i uczestnicząc w doświadczeniach, wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Potem udaliśmy się nad Wisłę, skąd poszliśmy na Kazimierz. Zwiedziliśmy kościół na Skałce i wiele ciekawych miejsc dzielnicy żydowskiej. Oprowadzał nas bardzo miły przewodnik, który ciekawie opowiadał o historii Krakowa. A później rynek... Widzieliśmy między innymi kamienicę Twardowskiego, kamienicę Jana Matejki, stare mury miejskie, teatr Juliusza Słowackiego, kościół św. Barbary oraz obejrzeliśmy Sukiennice.

IMG-20191115-WA0003

Po miło spędzonym czasie, udaliśmy się do teatru Stu na sztukę Wiliama Szekspira, pod tytułem ,,Hamlet". Wszystkich nas urzekła doskonała gra aktorska. fenomenalne efekty świetlne i wodne, a przede wszystkim istota dzieła. Po czterogodzinnym spektaklu, o godzinie 22, poczekaliśmy trochę na brązowy autobus marki Mercedes Benz, który zabrał nas do domu.
Podsumowawszy - wyjazd zapewnił nam mnóstwo niezapomnianych wrażeń i zacieśnił nasze klasowe więzi. Bardzo chcielibyśmy podziękować pani Opieli i panu Kostce za zapewnienie nam opieki i za zorganizowanie tego cudownego wyjazdu. Było spokx.

Eryk Podsiadło
Kazimierz Dedek

Srebrna Szkoła 2019

Srebrne liceum 2019

Fundacja Edukacyjna "Perspektywy"
potwierdza, że II Liceum Ogólnokształcące
im. A. Mickiewicza w Raciborzu jest
wśród 1000 najlepszych liceów w Polsce
sklasyfikowanych w Rankingu Liceów
i Techników PERSPEKTYWY 2019
i przysługuje mu tytuł "Srebrnej Szkoły 2019".