>>> Miłość jest córką wiedzy. Im głębsze poznanie, tym gorętsze ukochanie. <<<

2 lo logo

Informacje dla kandydatów

do II Liceum Ogólnokształcącego,

które były omawiane na spotkaniu 9 maja br.

Szczegółowe informacje

Barcelona 2019 - relacja czwarta
Wpisany przez AKA
poniedziałek, 11 marca 2019 15:07

Barcelona 19 4 01

Niedzielę zaczęliśmy tak jak każdy inny dzień od śniadania, a zaraz po nim szybkim tempem pośpieszyliśmy metrem na pociąg, który zabrał nas do Montserrat. Podjechaliśmy aż pod sam klasztor benedyktynów. Jest to miejsce sanktuarium Czarnej Madonny z Montserrat i zarazem najświętsze miejsce Katalończyków. Mieliśmy okazję zobaczyć i dotknąć jabłka na figurze Madonny w centralnej części kościoła.

Barcelona 19 4 03

Z góry rozciągały się również piękne widoki, które obserwowaliśmy z punktów widokowych. Miejscowi sprzedawali swoje produkty, co dało nam możliwość spróbowania tutejszych wyrobów, takich jak sery czy miody np. z kwiatów pomarańczy. Po kilku godzinach dobrze spędzonego czasu w tym miejscu udaliśmy się w drogę powrotną do serca Barcelony i na pieszą wędrówkę na plażę, przy której rozciąga się wioska olimpijska z 1992 roku. Spędziliśmy tam trochę czasu i zobaczyliśmy  nabrzeże z wieloma klubami i hotelami podczas zachodu słońca. Pod koniec metrem udaliśmy się do naszego miejsca zakwaterowania, by zjeść kolacje i nabrać sił na kolejny dzień zwiedzania tego pięknego miasta.